FAQ:

Om produkterne

Hvor får I produkterne fra?
Alle vores produkter bliver købt i EU, sådan at du er sikret at alle funktioner på udstyret virker som det skal.

Mit produkt bliver sendt fra Holland, er der dansk reklamationsret på?
Ja, du køber en vare af et dansk firma, vores CVR nummer er 
38636782. Nogle af vores produkter kommer fra en partner i Holland, men det er stadigvæk os du har købt din vare hos.

Hvem har tidligere brugt mit produkt?
Det ved vi desværre ikke, men alle vores produkter gennemgår en lang række tests og en omfattende rensning. På den måde sikrer vi at dit produkt er i ligeså god stand indeni som du kan se det udenpå.

Hvorfor er de brugte produkter ikke opdelt efter stand?
Vi køber kun varer i bedste kvalitet (grade A++), derfor ved vi at det produkt du modtager ikke behøver en beskrivelse af standen, du vil næsten ikke kunne se at det er brugt.

Grade A++ betyder at du kan forvente:

-        Ingen ridser på skærmen

-        En enhed i god fysisk stand

-        Få tegn på brug

-        Batteritid er tæt på den originale kapacitet

Er det medfølgende tilbehør originalt?
Nej, men det er stadigvæk i god kvalitet som vi er sikre på du bliver tilfreds med.

 

Sikkerhed

Hvordan kan I yde 3 års garanti?
Vores fejlprocent er ca. 0,2% og derfor tilbyder vi alle vores kunder 3 års garanti for at vise at du trygt kan købe en brugt telefon hos os.

Er det sikkert at købe et brugt produkt af jer?
Ja, du kan trygt købe et produkt hos os, vi er et dansk firma der betaler moms og skat i Danmark og du er dækket af den danske købelov når du handler hos os. Derudover yder vi 3 års garanti på alle brugte telefoner og tablets.

Har I en butik hvor jeg kan se produkterne?
Det har vi desværre ikke - vi er kun en internetbutik.

Levering

Hvordan bliver min vare leveret?
Vi sender din vare med DHL, UPS, GLS eller PostNord. Forsendelsesmetoden vil fremgå af din kvittering/faktura sammen med forsendelsesnummeret.

Hvornår bliver min vare leveret?
Typisk 2-5 hverdage efter din bestilling.

Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme når min vare bliver leveret?
Hvis du ikke er hjemme til at modtage din pakke når den bliver leveret, vil den blive leveret til nærmeste pakkeshop hvorefter du modtager en SMS og mail med instruktioner i at få den udleveret. Du skal hente pakken senest 14 dage efter den ankommer til pakkeshoppen.

Betaling

Hvordan kan jeg betale?

Hos Rephone.dk ønsker vi kun at benytte de mest sikre betalingsmetoder. Derfor kan du i vores webshop betale med MobilePay, Visakort med Verified by Visa aktiveret og Viabill.

Hvad er Viabill?

Viabill er en samarbejdspartner vi har på hjemmesiden, der kan give dig muligheden for at afbetale dit produkt, helt rente og gebyrfrit.

Hvorfor er der ikke moms på min kvittering/faktura?
Hvis du har købt et brugt produkt hos os vil der ikke fremgå moms af din kvittering/faktura. Dette skyldes at vi benytter os af brugtmomsordningen i EU som betyder at vi kan spare dig for nogle penge. Da produkterne har været købt med moms før er den allerede afregnet og du kan derfor slippe for at betale den.
Vi betaler dog stadigvæk en del af prisen som moms, men slet ikke så meget som hvis produktet var nyt.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg mister min faktura?
Hvis du mister din faktura og du gerne vil have den tilsendt, skal du skrive til kundeservice@rephone.dk med de informationer du noterede til os da du købte din vare. Hvis vi kan finde din faktura i vores system koster det 200 kr. at få den tilsendt.